Bakker & BrandPit: vergroot je digitale slagkracht binnen tijd en budget

In 2018 zette wij als eerste bureau binnen onze branche performance-based werken in head hunting op de kaart. In een oververhitte arbeidsmarkt startte wij met het geven van een leveringsgarantie: binnen afgesproken tijd en budget zetten wij voor onze klanten het beste marketingteam neer om te kunnen versnellen in deze digitale economie.  Zo ook voor Bakker.com.

 

van functiehok naar doelgericht werken 

Danne, founder van BrandPit, vertelt: “De technologische ontwikkelingen gaan zo snel, dat een statische organisatie niet meer werkt. Een bedrijf moet kunnen meebewegen en groeien, anders loopt het zo weer achter de feiten aan. Ook professionals maken een transitie door. De functietitel maakt plaats voor de klik, de cultuur, het bedrijfsdoel en de ervaring. Professionals zijn flexibel en floreren in zelfsturende teams met duidelijke doelen. Een win-win voor bedrijf en mens. Alleen weten zij dat niet van elkaar. Daar komen wij om de hoek.”

versnellen in de digitale economie

Of het nu om een scale-up, doorstart, digital slag, een new business idee of overname gaat, leiders en investeerders willen versnellen en durven te investeren. Zij realiseren zich ook dat “digital en innovatie” een organisatievraagstuk is geworden. Mensen maken of kraken het succes ervan. Hoe richt je je dan organisatie in? Welke mensen heb je nodig? En waar vind je ze?

digital natives vernieuwen recruitment

“Onze klanten kijken verder dan vandaag. Ze willen toekomstbestendige organisaties opbouwen. Snel en beheerst,” Dit doen we binnen ons label The Purple People. The Purple People brengt structuur aan en weet wie wanneer waar nodig is. Vervolgens regelen we het ook want met BrandPit zorgen we er vervolgens voor dat binnen afgesproken tijd en budget het beste marketingteam voor een klant neergezet wordt. Die brede kijk op de organisatie, samen met de pragmatiek van een leveringsgarantie is uniek binnen recruitment en head hunting. Klanten waarderen dit. Ze willen niet alleen versnellen, maar ook ontzorgd worden, zekerheid en risico’s beheersen.”

het succes is de mensen, gegarandeerd

Arthur Clement, CCO van Bakker.com, bevestigt dat: “Wij staan aan de vooravond van een grote digitale transitie. In onze zoektocht naar mensen kwam BrandPit op ons pad. Zij hebben veel kennis en ervaring in dit domein. Wij waren meteen gecharmeerd van hun power en aanpak. Nu kan ik ook vertellen dat het werkt. In de 1e 4 maanden heeft BrandPit samen met the Purple People voor ons een nieuwe organisatie geschetst die schaalbaar en lean is. Vanuit dit design is in een jaar tijd een nieuw team aan vaste en interim professionals geplaatst.”

vacatures die we voor Bakker.com hebben vervuld

2024-04-08T13:06:25+02:00
Ga naar de bovenkant