Van pure player naar omni-channel organisatie, van alleen Nederland naar Europa; Het gaat hier om groei, groei, groei en daar speel jij een sleutelrol in. Voor ons Digital team zijn we op zoek naar een enthousiaste CRM/email marketeer. Voor dit prachtige beauty merk mag je via email het merk verder internationaal gaan uitrollen. De komende jaren komen er ook steeds meer winkels bij in de Benelux.
crm/email marketeer
wat ga je doen?
De CRM-afdeling staat nog in de kinderschoenen. Maar niet voor lang, want binnen de kortste keren heeft de CRM/ Email marketeer een ‘customer first’ strategie en een aansprekende customer journey gedefinieerd met als hoofddoel het groeien van de customer lifetime value. Hij/zij ziet snel kansen en werkt continue aan het vergroten en verrijken van de database en bedenkt nieuwe initiatieven om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te behouden. Denk hierbij aan het opzetten van een loyalty programma. Het ontwikkelen, uitvoeren en optimaliseren van data-driven marketingactiviteiten is voor de CRM/ Email marketeer geen geheim.
Om dit te bereken kan zij/hij niet alleen strategisch denken, maar ook op operationeel niveau flinke meters maken, denk aan:
Hij/zij weet als geen ander hoe we het maximale resultaat kunnen halen uit de e-mails & push notificaties die we versturen, en hoe we nieuwe en bestaande campagnes naar een hoger niveau kunnen tillen.
Je rapporteert aan de CDO, een dame met veel e-commerce ervaring die met net zoveel passie als het team meebouwt aan de groei van dit werk. Naast jou zijn er ook product owner, marketplaces, content, performance en product data collega’s. Je doet het zeker niet alleen maar het wel je eigen toko te runnen.