Wij zoeken een slimme en ambitieuze product owner CRM met gevoel, met liefde  voor techniek en met een hands on mentaliteit. Je komt namelijk terecht in een omgeving waar men gewend is de handen uit de mouwen te steken en samen te zorgen dat klanten een fantastische belevenis krijgen. De focus van de rol ligt op ons de data kant! Hier doen we al heel veel mee bij AFC Ajax, maar we willen mooie innovatie slagen blijven maken. Hier wordt alles in huis gehaald om Champions League te spelen binnen het tech domein, dus je stoomt in op een fantastisch moment.

product owner crm

Als Product Owner CRM is het jouw taak om onze online ambitie met Microsoft Dynamics verder uit te bouwen. Hierbij ben je eigenaar van de product backlog/roadmap, werk je nauw samen met stakeholders binnen diverse teams zoals Marketing, Sales, backoffice en ben je het eerste aanspreekpunt naar onze web-development partij en andere externe leveranciers die ons helpen met implementatie/beheer van onze web en app omgeving. Hierbij ben je in staat onze business requirements te vertalen naar een concrete development roadmap. Jouw product visie is de key tot onze online toekomst!

wat breng jij mee?

  • Ervaring in een rol als Product Owner CRM bij een commerciële organisatie
  • Ervaring met Microsoft Dynamics is dat een must
  • Hands on mentaliteit en een aanpakker.
  • Inspiratie en leiderschap skills om technische teams en stakeholders mee te nemen in jouw visie op de klantreis
  • Ervaring in het prioriteren van de product back log, in lijn met de klantbehoeften en product strategie
  • Begrip over en van het grote plaatje. Je schakelt daardoor gemakkelijk met je collega’s van design, marketing en sales en leveranciers
  • Je begrijpt technisch complexe zaken, en kan meedenken met developers. We verwachten echter minder dat je ook zelf met de technische oplossing komt. Maar je weet als geen ander jouw visie en klantwensen te vertalen in requirements.
  • Een brede blik. Je schrikt er niet van terug om over je eigen schutting heen te kijken. Zaken op te pakken die “officieel” niet in jouw bakje liggen, maar die bijdragen aan een optimale klantreis.
  • New black ervaring? Beter kan niet! 

de organisatie

Deze nummer 1 in zijn soort heeft een wereldwijd podium. Digitalisering in de sportwereld is een prioriteit en zodoende dat er veel gebeurt binnen deze afdeling. Jij speelt een belangrijke rol in hun ambitie een wereldspeler te zijn. Technologie speelt een belangrijke rol om die missie waar te maken en daarmee een steeds breder publiek aan te spreken met top notch oplossingen, inspiratie, services en producten.