Voor dit toonaangevende mobile first bureau zoeken we een digitaal strateeg, die een krachtige visie neer kan zetten. Jij bent creatief en innovatief en weet de klanten te prikkelen met jouw ideeën. Denk daarbij aan het toewerken naar een volledige ‘touchless journey’ of loyalty op ludieke wijze implementeren in de app omgeving van de klant. Jij speelt onze sleutelpersoon als het gaat om de wensen van de klant door vertalen naar creatieve concepten, design en producten. En daarom zijn we op zoek naar een digitaal strateeg.
digitaal strateeg. MOVE
wat ga je doen?
Onze klanten bestaan uit bekende partijen, waarbij apps een belangrijke rol spelen in de optimale “customer-journey” van hun klant. Denk daarbij aan merken als Ahold, Fit For Free, Heineken en Schiphol. Met alle partijen gaat MOVE een partnership aan voor de langere termijn, waarbij we blijven door ontwikkelen.
Jij bent strategisch eindverantwoordelijk voor het omzetten van de wensen en eisen van klanten naar een concept om deze vervolgens door te vertalen naar design. Zo begeleid je een Discovery fase waarin je door middel van onderzoek en workshops helpt ideeën te genereren en valideren.
Daarnaast ben je in staat klanten te adviseren over de communicatiekracht en functionele mogelijkheden van mobiel. In een vroeg stadium kun je concepten tekstueel en visueel schetsen en onderbouwen bij de klant. Tevens organiseer en leid je brainstormsessies en workshops voor, bij en met klanten.
Verder zet je als digitaal strateeg bij MOVE jouw kennis en ervaring op het gebied van digitale klantbehoeften om naar goed onderbouwde verbeteringen of vernieuwingen. Je werkt nauw samen met ons UX-design team en zorgt ervoor dat concepten zo goed mogelijk worden uitgewerkt. Daarnaast besteed je samen met Sales een deel van je tijd aan het acquireren & inspireren en van nieuwe klanten.
Kortom, jij hebt een duidelijke visie over de huidige en toekomstige technologieën op het gebied van mobiel en internet.
MOVE gelooft in gebruikersgerichte dynamische apps die persoonlijke relevante informatie bieden; niet in statische content apps. Om een optimaal resultaat te kunnen halen dien je je goed in te kunnen leven in onze klant, en de klant van onze klant. Dit doen wij door een flinke dosis creativiteit te combineren met kwalitatieve en kwantitatieve klantdata.
wat voor collega ben je?
- HBO of WO geschoold
- Creatieve achtergrond is een dikke pré
- 3 – 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol
- Uitstekend is zowel Nederlands als Engels
Je bent een innovatieve en inspirerende Digital Strateeg die nieuwe en bestaande klanten (ook ongevraagd) weet te inspireren met de beste mobiele concepten en ideeën die resulteren in nieuwe projecten. Hierbij neem je de doelstellingen van de klant als uitgangspunt. Je kunt duidelijk communiceren op verschillende niveaus en hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Daarnaast weet je hoe het is om te werken bij een bureau en ben je gewend aan strakke deadlines.