All to keep you going. Als tech partij verzorgen zij het gehele IT-landschap voor de perfecte werkomgeving. Dat doen ze voor diverse klanten in de sport, retail, bouw en industrie, zorg, onderwijs en zakelijke dienstverlening. Van A tot Z en zo goed mogelijk ingericht naar de wensen van de medewerkers. Dat betekent niet alleen dat Customer Experience een belangrijk thema is binnen marketing, maar er ook voor zorgt dat de organisatie als geheel aan het veranderen is. In deze nieuwe functie binnen ons team als Content Markteer speel je een belangrijke rol in deze transitie. Jij bewaakt namelijk onze ‘tone of voice’ en zorgt voor een frisse en innovatieve blik waarmee je sterke content neerzet. Je bent zelf goed in schrijven en bemoeit je daarnaast met alle vormen van content marketing. Zo breng je ook goede projectmatige skills mee en kan je goed jouw creatieve ideeën over de bühne brengen, intern en bij onze externe partners.
content marketeer
Een Content Marketeer weet als geen ander hoe je de juiste boodschap inzet om nieuwe leads te genereren. Het is aan jou om structuur te houden en te meten welke acties en campagnes succesvol zijn. Je helpt de online vindbaarheid te vergroten door bestaande of nieuwe content SEO-proof te maken. Uiteraard ondersteun je bij e-mailmarketing, marketing automation en het optimaliseren van onze online kanalen, met name onze website en social media-kanalen.
kerntaken
- Het optimaliseren en (laten) produceren van (online) productcontent zoals teksten, afbeeldingen en video’s op de productpagina’s op onze communicatiekanalen;
- Het verzamelen en delen van productcontent voor nieuwe producten;
- Het uitwerken van onze proposities en thema’s en deze naar succes leiden in samenwerking met onze sales- en marketingteams;
- Het bijhouden van status en vooruitgang: het zelf signaleren en aansturen van verbetermogelijkheden;
- Het inregelen van landingspagina’s voor campagnes en oplossingen;
- Het spotten van kansen voor Cross Sell en upsell i.s.m. met de andere marketing experts.
Je wordt onderdeel van het marketing team, met daarin online, product, e-commerce en content marketing. Ze werken heel nauw samen en kunnen vertrouwen op elkaar. Je haalt plezier uit het neerzetten van een goed doordachte contentstrategie én het behalen van aantoonbare resultaten. Want met jouw content worden proposities helder, oplossingen duidelijk en de boodschap moeiteloos gedeeld. Jij weet op welke manier, op welk moment en met welk middel de kern wordt geraakt.
Je werkt regelmatig samen met jouw marketingcollega’s, maar ook met onze stakeholders en partners. Deze nieuwe functie binnen ons team vraagt om een creatieve, empathische marketeer die contentcreatie ademt. Hiervoor krijg je genoeg ruimte, zodat je persoonlijke ontwikkelingen altijd kunnen groeien.
wie zijn wij?
Deze tech partij helpt organisaties met IT en kijkt daarbij naar de complete werkomgeving. Want met een sterke IT-infrastructuur bouw je de basis voor de ideale werkomgeving voor iedereen. Denk bijvoorbeeld aan alle verbindingen met devices die je gebruikt om te kúnnen werken. Zoals de printer waar je veilig mee wilt printen, het informatiescherm bij de ingang van een winkel of kantoor, een beeldscherm in de vergaderruimte die je gebruikt voor een Teams-meeting of het delen van bestanden via je laptop. En zorgt dat dit voor iedere medewerker, iedere dag op de beste manier werkt.
dit vragen wij van jou
- Een afgeronde HBO opleiding op het gebied van Marketing, Communicatie of Commercie;
- Je hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring (bureau of klantzijde);
- Je werkt data-gericht en hebt een sterk analytisch vermogen;
- Je hebt een vlotte pen en arendsogen;
- Je bent proactief en werkt graag binnen een hecht en dynamisch marketing team;
- Je bent (bij voorkeur) woonachtig in (regio) Amsterdam;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
wat hebben wij jou te bieden?
- Een prettige werkplek binnen ons enthousiaste team van experts;
- Een dynamische, zelfstandige job in een ambitieuze werksfeer;
- Een uitdagende en afwisselende baan;
- Een goed salaris gebaseerd op kennis en ervaring;
- Een uitdagende en afwisselende baan, 39 uur per week;
- Bij gebleken geschiktheid snel zicht op een vast dienstverband;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 tot 29 vakantiedagen op fulltime basis;
- Een pensioenregeling met 50% werkgeversbijdrage;