Als je het hebt over hoe technologie tastbaar grote impact maakt op onze maatschappij, dan is dit bij uitstek een goed voorbeeld. Deze hightech solutions worden o.a. ingezet bij partijen als KPN, de Politie en de GGZ/GZ sector. Innovatie staat hier altijd voorop en wordt met veel passie aan gewerkt. Met diezelfde passie voor marketing mag jij de lead pakken om een waardevolle bijdrage te leveren aan onze groeiambitie en marktpositie. Dat vraagt om iemand met visie, inhoudelijke digital marketing kennis, maar ook breder, een pragmatische mentaliteit, die graag bouwt en de regie pakt.

In deze functie als digital marketeer leid jij de (internationale) groei van het techbedrijf BPI (Bold Practical Innovators)! Het uitbouwen van onze digitale presence, (online) marketing strategie en realiseren van groei zijn jouw pakkie an. Dat doe je door o.a. het genereren van leads via de online kanalen, aanjagen van goede structuur en inzet van CRM/Data, maar ook middels events. Je identificeert kansen in de markt en gaat daarmee aan de slag. Door de operatie werk je nauw samen met onze externe partners die jij aanstuurt en coördineert. Marketing kennis is ook vertegenwoordigd op c-level, maar jij bent draagt de overall verantwoordelijkheid voor het marketing domein. Met een ambitie om dit team te laten groeien, in lijn met de groei die jij realiseert.

digital marketeer

  • Je ontwikkelt en implementeert de algehele multichannel marketingstrategie, zowel online als offline;
  • Je stelt alle marketing- en communicatieplannen en campagnes op, inclusief onze contentstrategie en de benodigde marketingmaterialen. Deels werk je samen met externe partijen en deels ben je zelf verantwoordelijk voor de operatie en de monitoring;
  • Je werkt projectmatig, bijvoorbeeld bij het maken van de marketingkalender;
  • Je zorgt voor online marketing (SEA, SEO en e-mailmarketing) en de websites;
  • Je ondersteunt de organisatie en het salesteam bij projecten, beurzen en
  • evenementen;
  • Je ontwikkelt en intern en externe communicatiematerialen en houdt deze
  • actueel.

wie ben jij

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau, voorkeur richting marketing of communicatie;
  • Je hebt minimaal 4-5 jaar werkervaring op het gebied van (online) marketing en ervaring met het werken met CRM;
  • Je hebt affiniteit met een of meerdere van onze doelgroepen en klanten;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed (zowel schriftelijk als
  • mondeling); Duits is een pré;
  • Je hebt een hoog zelfstartend vermogen en staat stevig in je schoenen;
  • Je kunt goed samenwerken en denkt mee in ontwikkelingen;
  • Je bent creatief, ondernemend en proactief.

BPI (Bold Practical Innovators)

BPI innoveert en implementeert mensgerichte slimme tech-oplossingen. Zo ontwikkelen ze mobiele identificatie apparatuur, identiteitsmanagementsoftware en apps voor iPhone en Android. Dit in nauwe samenwerking met grote klanten met toenemende noodzaak voor security of veiligheid zoals overheidsinstellingen, logistieke bedrijven en zorginstellingen. BPI draagt bij aan het verbeteren van de nationale en internationale veiligheid en kunnen bovendien deelnemen aan innovatieve projecten. Voor de zorg levert BPI iSmart Touch oplossingen, zoals een platform voor comfort rooms, prikkelarme ruimtes, extra beveiligde kamers of een high intensive care unit. Zo draagt BPI concreet bij aan e-Health oplossingen.

Verder heeft BPI een open, informele hightech omgeving, waar jouw input zeer gewaardeerd wordt en waar je de ruimte en mogelijkheden krijgt om jezelf constant te blijven ontwikkelen. Samen met zeer gedreven, ervaren en gezellige collega’s werk je aan de mooiste projecten.

Ben jij de digital marketeer die we zoeken? Neem contact op met Thom!

Bekijk hier onze andere openstaande digital vacatures.